sábado, 13 de diciembre de 2025
SAÍDA SEMANA NEVE 25-26
jueves, 11 de diciembre de 2025
RESULTADOS 1ª AVALIACIÓN
Os resultados da 1ª Avaliación en Secundaria na materia de Educación Física foron os seguintes:
1º ESO A: 20 alumnos 19 aprobados 01 suspensos 95% aprobados
1º ESO B: 20 alumnos 18 aprobados 02 suspensos 90 % aprobados
TOTAL 1º 40 alumnos 37 aprobados 03 suspensos 93 % aprobados
2º ESO A: 28 alumnos 26 aprobados 02 suspensos 93 % aprobados
2º ESO B: 25 alumnos 23 aprobados 02 suspensos 92 % aprobados
TOTAL 2º 53 alumnos 49 aprobados 04 suspensos 92 % aprobados
3º ESO A: 27 alumnos 25 aprobados 02 suspensos 93% aprobados
3º ESO B: 25 alumnos 20 aprobados 05 suspensos 80% aprobados
TOTAL 3º 52 alumnos 45 aprobados 07 suspensos 86% aprobados
4º ESO A: 13 alumnos 08 aprobados 05 suspensos 61% aprobados
4º ESO B: 16 alumnos 15 aprobados 01 suspensos 94% aprobados
TOTAL 4º: 29 alumnos 23 aprobados 06 suspensos 79% aprobados
TOTAL 174 alumnos 154 aprobados 20 suspensos 89% aprobados
viernes, 14 de noviembre de 2025
PROGRAMA SEMANA NEVE
- SAÍDA: domingo, día 14 de decembro (06:00 h) / Concello Bergondo
- VOLTA: venres, día 19 de decembro entre 04:00–06:00
h (madrugada do xoves ao venres)
- AXENCIA: Viaxes Roberto Couce
- PRECIO TOTAL: 515
euros (SNOW-Suplemento 25
euros)
- HOTEL: Hotel Oroel, Av de Francia, 37, 22700 Jaca, Huesca.
- Nº TFNO: 974362411
- MATERIAL RECOMENDADO:
-
Protector solar (factor 25-50) e labial / Gafas
de sol para neve
-
Protección
Pulso SNOW
-
Gorro e polar / Pantalón de neve / Anorak /
Luvas / Gafas / Calcetíns neve ou montaña (varios pares) / Comida e bebida para
a viaxe
-
Botiquín / DNI, Copia Tarxeta sanitaria
- TABLETS E CONSOLAS VARIAS: Queremos pedirvos que non leven tablets, nen consolas portátiles,.agás os móbiles.
- Precisamos que leven unha bolsa de IKEA, Mercadona ou similar para meter as botas de esquí ou snow, co seu NOME.
- Unha mochila para deixar a roupa para cambiarse o último día.
- A fianza no hotel será de 20 €.
A VIAXE INCLÚE OS SEGUINTES
SERVICIOS:
-
Transporte en autobús de Galicia a Jaca (2 buses
de 55 prazas)
-
Transportes diarios hotel-estación-hotel
(estación Astún)
-
4 noites no hotel en media pensión
-
4 días de xantar nas pistas
-
Alquiler 4 días de material de esquí
-
4 días de remontes
-
2 horas diarias de clases de esquí (10:00 a
12:00)
- Seguro de viaxe e de esquí
lunes, 3 de noviembre de 2025
HISTÓRICO TEST CONDICIÓN FÍSICA
miércoles, 29 de octubre de 2025
REUNIÓN SEMANA NEVE
Tras rematar o prazo de entrega de autorizacións temos un total de 100 alumnos de 6º de EP e ESO para dita actividade. Levaremos dous autocares de 55 prazas.
A viaxe será do día 14 ao 18 de decembro (esquiando os días 15, 16, 17 e 18) na estación de Astún (Jaca, provincia de Huesca).
O prezo por persoa será de 515 euros. No caso de querer facer snow hai que pagar un suplemento de 25 euros. Para facer snow deberán levar protectores de pulso e contar coa autorización da súa familia.
Este ano REALIZAREMOS OS PAGOS DIRECTAMENTE NA CONTA DA AXENCIA “VIAXES ROBERTO” NO NÚMERO:
ES19 0049 7712 5422 1004 1291
1º
PAGO 210 euros 17 de Novembro
2º
PAGO 205 euros 04 de Decembro
Estamos a repartir rifas para financiar parte da viaxe. Cando acaben un talonario (100 rifas a 2€) poden recoller un segundo e incluso un terceiro talonario (50 rifas a 2€).
NON HAI QUE INGRESAR O IMPORTE DAS RIFAS
No caso de non poder ir finalmente á
excursión as rifas non vendidas e o importe das rifas vendidas debe ser
reintegrado ao centro, se algunha familia non está dacordo que non recolla
as rifas.
Realizaremos
unha reunión coas familia no
AUDITORIO da SENRA o XOVES 13 de NOVEMBRO ás 20:00h para explicar con
detalle a actividade e as normas a seguir na viaxe ademais de aclarar as
dúbidas que poidan xurdir.
jueves, 9 de octubre de 2025
AUTORIZACIÓN SEMANA NEVE 25-26
O departamento de Educación Física do CPI Cruz do Sar está a organizar unha viaxe á neve dirixida ó alumnado de 6º de EP e ESO. Esta actividade está enmarcada dentro do Proxecto Didáctico do Departamento dentro das Actividades no medio natural.
Esta autorización implica o permiso para asistir á actividade é o acordo co depósito dunha fianza de 100 euros que perderán se non van (a non ser que sexa unha causa xustificada). O prazo para entregar a autorización é ata o venres 17 de outubro. No “improbable” caso de ter máis de 104 alumnos anotados terá preferencia o alumnado de 6º de EP e 2º e 3º de ESO que cumpran os prazos, despois completaríase co resto de cursos por orde de ingreso do depósito.
O alumnado anotado para a actividade deberá facer o depósito dunha fianza de 100 euros antes do venres 24 de outubro na conta ES19 2080 0045 9130 4000 7164 poñendo en observacións o nome e apelidos do alumn@.
A actividade realizaríase en principio no mes de decembro (14-18) e tería lugar na estación de Astún no Pirineo aragonés (4 días de esquí máis a viaxe). O prezo estaría entre os 500-525 €.
O programa da actividade incluiría: Transporte en autobús de Galicia á estación elexida / Transportes diarios hotel-estación-hotel / 4 noites no hotel en réxime de media pensión / 4 días de comidas en pistas / 4 días de remonte / 2 horas diarias de clases de esquí / Seguro de viaxe e de esquí.
miércoles, 8 de octubre de 2025
SESIÓN PRÁCTICA 4º ESO
SESIÓN PRÁCTICA A REALIZAR POLO ALUMNADO / 4º ESO
UNIDADES ESO 1ª AVALIACIÓN
As unidades que estamos a ver durante esta 1ª avaliación nos cursos de educación secundaria son as seguintes:
UD 1. Xogos de presentación e dinámica de grupos
UD 2. Condición física e saúde 1
UD 3. Habilidades ximnásticas 1
2º ESO
UD 1. Condición física e saúde 2
UD 3. Habilidades ximnásticas 2
3º ESO
UD 2. Atletismo 2
domingo, 21 de septiembre de 2025
NORMAS MATERIAL LECER
A partir do segundo recreo do luns 22 de setembro estará á disposición do alumnado o baúl con material para os recreos e nas aulas tamén haberá dous taboleiros de xadrez e un de parchís para usar cando non veña algún profesor e non deixara traballo.
1. O
material de lecer para o alumnado SERÁ COMPARTIDO para a ESO e EP e estará nun
baúl na entrada do edificio de 5º e 6º
de EP.
2. Este
baúl SÓ PODERÁ SER UTILIZADO NAS HORAS
DE RECREO. Cando un balón sia fóra do recinto é responsabilidade do alumno que o lanzou ir a recollelo,
sempre co permiso do profesorado de garda. De non ser posible avisarase o antes
posible a algún profesor de EF.
3.
Cando soe o timbre de entrada do recreo todo o alumnado procederá a recoller o
máis rápido posible o material para poder chegar a clase con tempo suficiente. TODOS SODES RESPONSABLES DO MATERIAL. Ante calqueira incidencia deberá
comunicarse ao xefe de departamento de EF.
4. As mesas de ping-pong estarán colocadas no patio. PROCURADE non molestar ás clases de Primaria. NAS MESAS ESTÁ ESTRICTAMENTE PROHIBIDO SENTARSE.
5. Os balóns de brilé e de voleibol só poderán usarse no patio dos autobuses, SEMPRE E CANDO non se lles dé co pé. SÓ SE PODE XOGAR AO FÚTBOL NO CAMPO DE FÚTBOL-SALA.
6. SE NON SE CUMPREN ESTAS NORMAS POR PARTE
DE TODO O ALUMNADO DE ESO RETIRARASE O MATERIAL. Individualmente o alumnado
que non cumpra TODAS AS NORMAS terá un parte de incidencias.
7. PENSADE EN TODO ESTO E TRATADE DE SER
RESPONSABLES.
MATERIAL
- Balóns de fútbol sala (1)
- Balóns de baloncesto (4)
- Balón de brilé (1)
- Balón de voleibol (1)
TURNOS
CAMPO FÚTBOL SALA:
|
|
LUNS |
MARTES |
MÉRCORES |
XOVES |
VENRES |
|
1º RECREO |
1º ESO |
2º ESO |
3º - 4º ESO |
3º - 4º ESO |
1º- 2º ESO |
|
2º RECREO |
3º - 4º ESO |
3º - 4º ESO |
2º ESO |
1º ESO |
3º- 4º ESO |
domingo, 7 de septiembre de 2025
PROFESORADO EF
Neste curso 2025-26 contamos con catro profesores para impartir a materia de EF en Educación Primaria e Educación Secundaria. Somos os seguintes:
sábado, 6 de septiembre de 2025
INICIO CURSO 25-26
O luns 08 de setembro comezamos un novo curso no CPI Cruz do Sar. Acaban as vacacións e toca voltar ás rutinas. Intentaremos que sexa o máis levadeiro posible Teredes as dúas primeiras sesións cos vosos titores. A partir do primeiro recreo teremos xa o horario normal. Lembrade que ademais temos clase pola tarde.
30.000 VISITAS!!!
Esta semana alcanzamos entre todo@s as 30.000 visitas, un número redondo que vai medrando pouco a pouco grazas aos que nos seguides, e que de vez en cando ides entrando neste blogue do departamento de Educación Física do CPI Cruz do Sar. Cantos alumn@s teño xa visto pasar por este cole, agradecervos as vosas visitas, sen vós estar aquí non sería posible.viernes, 27 de junio de 2025
MEMORIA E FOTOS RAFTING 24-25
lunes, 23 de junio de 2025
FIN DE CURSO 24-25
RESULTADOS AVALIACIÓN FINAL
Os resultados da avaliación final en Secundaria realizada o luns día 23 de xuño foron os seguintes:
1º ESO A: 24 alumnos 24 aprobados 00 suspensos 100% aprobados
1º ESO B: 24 alumnos 24 aprobados 00 suspensos 100% aprobados
TOTAL 1º 48 alumnos 24 aprobados 00 suspensos 100% aprobados
2º ESO A: 24 alumnos 24 aprobados 00 suspensos 100% aprobados
2º ESO B: 25 alumnos 25 aprobados 00 suspensos 100% aprobados
TOTAL 2º 49 alumnos 49 aprobados 00 suspensos 100% aprobados
3º ESO A: 19 alumnos 19 aprobados 00 suspensos 100% aprobados
3º ESO B: 19 alumnos 18 aprobados 01 suspensos 95% aprobados
TOTAL 3º 38 alumnos 37 aprobados 01 suspensos 97% aprobados
4º ESO A: 24 alumnos 23 aprobados 01 suspensos 96% aprobados
4º ESO B: 24 alumnos 23 aprobados 01 suspensos 96% aprobados
TOTAL 4º: 48 alumnos 46 aprobados 02 suspensos 96% aprobados
TOTAL 183 alumnos 180 aprobados 03 suspensos 98% aprobados
miércoles, 18 de junio de 2025
DESPEDIDA 4º ESO PROMOCIÓN 15-25
Pero o futuro é noso, esta etapa que finalizamos non é máis que unha pequena parte do que nos resta por vivir, e debemos afrontala con decisión e valentía, con toda a esperanza posta nos nosos soños. Loitar polo que desexamos debe ser agora a nosa prioridade.
Coma un vello carcamal que queda anclado no Cruz do Sar deséxovos toda a sorte do mundo neste camiño que emprendedes, tratade de crer en vós mesmos e nas vosas posibilidades, desfrutade da vida todo o que poidades tendo en conta que a sorte sen traballo non permite alcanzar os obxectivos que pretendemos.
Dous consellos: o primeiro é que tratedes de ser boas persoas e poñervos no pelexo dos demais para saber como se poden sentir; o segundo é que fuxades da avaricia, para mín a orixe da maioría dos problemas da especie humana. Ás veces me teredes escoitado dicir que o mundo se acaba, espero que vos dé tempo a disfrutar das vosas vidas.
Nada máis, aquí estaremos SEMPRE para todo o que precisedes, sexa a nivel persoal ou profesional, xa sabedes que o Cruz do Sar sempre será a vosa casa. E como lle digo a todos os que marchan:
MOITA SORTE A TODOS na vosa vida, lembrádevos de nós algunha vez, perdonádenos se fixemos algunha cousa mal e intentade ser felices.
UN ABRAZO ENORME
martes, 17 de junio de 2025
FOTOS ACAMPADA
Déixovos o enlace coas fotos que sacamos na acampada. Se alguén quere que quite algunha delas do álbum que mo comunique sen problema. Xa sabedes, pinchade no enlace de abaixo ou no icono da foto na columna da esquerda do blogue.
https://photos.app.goo.gl/HEqULeoBVR54wi7q8
MEMORIA ACAMPADA 24-25
Pola tarde o sol e un vento frío e incómodo acompañounos no noso traslado a As Eiras (Lagares) para facer a nosa impresionante ruta en Kaiak polo río Fray Bermuz, afluente do Eume. Este ano acompañaunos Abel con Reboiras na embarcación auxiliar; aínda que tamén andaba por alí Rocío axudando nas tarefas de material e embarque. Todos eles vellos coñecidos do Clube Fragas do Eume Kaiak. Os nosos intrépidos palistas foron remontando o río, coma sempre con moito esforzo e moitas queixas, seguíndoo ata o seu estreitamento e volta ao embarcadoiro onde o vento converteu o tradicional baño final nun "sálvese o que poida". Á hora da cea moita fame, a comida coma sempre, regular tirando a mal. E despois, a durmir.... o que se poido... e o que nos deixaron...
Ao día seguinte ruta zigzagueante e de baixada pola mañá seguindo parte do GR-55 Ruta do Medievo (sendeiro de Gran Percorrido entre Betanzos e San Andrés de Teixido) ata a ponte de Santa Ana en Caaveiro e despois ata a Alameda do Río Eume antes do Centro de Interpretación das Fragas do Eume (12-14 km de natureza e beleza). E despois de xantar futbolín, pickleball, voleibol, risas e recollida de tendas para voltar a Bergondo e á nosa rutina. Nesta ocasión malia non ter piscina quedámonos ata as sete e media chegando de volta a Bergondo sobre as 20:15.
Moi bo comportamento pola vosa parte, aínda que eu vos berre igual. A verdade é que é un verdadeiro pracer levarvos a calqueira actividade. Grazas a tod@s, sobre todo a Manuel, que se incorporou o domingo para axudarme na ruta de sendeirismo. Vémonos na seguinte.
martes, 3 de junio de 2025
PROGRAMACIÓN E MATERIAL ACAMPADA
1º día: CÁMPING - PIRAGÜISMO (Domingo 15 de xuño)
10:30 Chegada ao Cámping Fragadeume (Queixeiro)
11:00 Montaxe tendas / Colocación cousas / Normas cámping e actividades
14:00 Xantar no cámping
15:45 Saída hacia As Eiras (Clube Deportivo Fragas do Eume)
16:30 Piragüismo no Encoro do Eume
19:30 Regreso ao Cámping
21:00 Cea
2º día: CÁMPING - SENDEIRISMO NAS FRAGAS (Luns 16 de xuño)
08:00 Levantarse
08:30 Almorzo
09:00 Rota de sendeirismo polas Fragas do Eume (14 -16 Km)
13:00 Chegada a Caaveiro, volta ao cámping en bus
14:00 Xantar
16:30 Recollida tendas
18:00 ou 20:00 Regreso a Bergondo
19:00 ou 21:00 Chegada a Bergondo (CONCELLO)
PREZO: 45 EUROS (Cámping / Ruta Piragüismo). Pódese realizar o pago ata o MÉRCORES 11 de xuño, contamos con que vaian todos os que entregaron a autorización.
MATERIAL RECOMENDADO:
- TENDA DE CAMPAÑA (Que a monten na casa antes de ir á actividade e que comproben que están tódolos elementos necesarios)
- SACO DE DURMIR / - ESTERILLA
- CALZADO: Tenis cómodos e USADOS para a rota de sendeirismo, o que teña botas pódeas levar (suxeitan mellor o pé) / Chanclas para ducharse no abergue / Para o piragüismo valerían unhas chanclas ou escarpíns, tede en conta que ese calzado vaise mollar.
- ROUPA: Roupa suficiente para dous días, roupa cómoda / Varios pares de calcetíns / Calzado de reposto / Toalla de ducha e elementos de aseo persoal / Bañador / Chubasqueiro / Gorra ou sombreiro para protexerse do sol / Levade unha mochila pequena para levar a roupa para cambiarnos o día da ruta en kaiak e para levar algunha cousa o día da rota de sendeirismo: auga, chubasqueiro, algo de comida...
- BOTIQUÍN: Tiritas, cacao, crema solar / Os alérxicos e asmáticos deben leva-los medicamentos que teñan prescrito.
- OUTROS: Lanterna
AUTORIZACIÓN RAFTING 24-25
O rafting consiste en baixar en grupos e dentro dunha balsa neumática o curso dun río, o monitor actúa como timonel mentres os demais controlan a embarcación cos remos. A actividade realizase equipados cun traxe de neopreno, chaleco salvavidas, casco e sempre estaremos acompañados de dous - tres monitores da empresa TURNAUGA.
· O rafting faríase no río Ulla preto de Padrón e o paintball en Caldas de Reis.
· A saída será do concello de Bergondo ás 08:30 h. do día 27 de Xuño.
· Os alumnos levarán a comida, xantaremos na área recreativa A Barosa.
· A chegada será entre ás 20:00 ou 21:00 horas.
· A empresa Turnauga proporciona o material: traxe de neopreno e chalecos e contrata un seguro de responsabilidade civil por cada participante, polo que é necesario que me comuniquen antes o DNI.
· O prezo é de 46 euros, esto inclúe a actividade de rafting (24 €) e de paintball (22 € con cargador de 200 bolas).
· É obrigatorio saber nadar.
· MATERIAL: Cada participante debe levar un calzado deportivo que se poida mollar ou escarpíns e traxe de baño posto. Deben levar tamén toalla e roupa interior de reposto. Despois cada un que leve a roupa que considere oportuno.
· Profesores acompañantes: Juan Luis Allegue e Fernando Pazos.
· A data límite para entregar as autorizacións é o luns 09 de xuño e para pagar o mércores 18 de xuño.
martes, 20 de mayo de 2025
AUTORIZACIÓN ACAMPADA
Dado que outros cursos e noutras actividades o alumnado tense dado de baixa a última hora esta autorización implica o permiso para ir á actividade é o compromiso de asistir ( a non ser que sexa unha causa xustificada).
A actividade realizaríase os días 15 e 16 de xuño (domingo e luns) e tería lugar no cámping de Queixeiro en Monfero. O prezo estaría sobre os 45 euros. Este curso a actividade estará aberta ao alumnado de 2º de ESO e será preciso un mínimo de 20 alumnos para levar a cabo a actividade. O prazo para entregar a autorización é ata o luns 02 de xuño.
O prezo da actividade incluiría: Ruta de piragüismo no encoro do Eume, ruta de sendeirismo no parque natural das Fragas do Eume, comidas e estancia no cámping Fragadeume, O transporte en bus ao cámping e ás actividades estaría en principio subvencionado polo Concello.
DATAS EXAMES TEÓRICOS 3º e 4º ESO
As datas dos exames teóricos da 3ª avaliación para 3º e 4º da ESO son as seguintes:
viernes, 16 de mayo de 2025
FOTOS SURF 24-25
lunes, 5 de mayo de 2025
ACTIVIDADE SURF 24-25
O prezo total da actividade será de 30 € (15€ por cada día). A actividade durará aproximadamente 2 horas. O alumnado deberá levar unha mochila coas súas cousas: bañador, toallas, chanclas e protector solar. Que leven tamén auga e a súa merenda.
Esta actividade realizarase o mércores día 15 e 16 de maio co seguinte horario:
09:30 Saída do centro CPI Cruz do Sar
10:00 a 12:00 SURF
12:30 Regreso ao centro CPI Cruz do Sar
13:00 Chegada ao centro
O alumnado que realiza a actividade terá clase no CPI as dúas últimas horas, polo que deben levar unha mochila co material das últimas horas.
UNIDADES ESO 3ª AVALIACIÓN
As unidades que imos ver durante esta 3ª avaliación en 3º e 4º de ESO son as seguintes:
UD 7. AN3: Orientación
viernes, 11 de abril de 2025
VACACIÓNS SEMANA SANTA
RESULTADOS 2ª AVALIACIÓN
Os resultados da 2ª Avaliación en Secundaria realizada o martes día 08 de abril foron os seguintes:
1º ESO A: 24 alumnos 24 aprobados 00 suspensos 100% aprobados
1º ESO B: 24 alumnos 23 aprobados 01 suspensos 96% aprobados
TOTAL 1º 48 alumnos 47 aprobados 01 suspensos 98% aprobados
2º ESO A: 24 alumnos 24 aprobados 00 suspensos 100% aprobados
2º ESO B: 25 alumnos 25 aprobados 00 suspensos 100% aprobados
TOTAL 2º 49 alumnos 49 aprobados 00 suspensos 100% aprobados
3º ESO A: 19 alumnos 19 aprobados 00 suspensos 100% aprobados
3º ESO B: 19 alumnos 18 aprobados 01 suspensos 95% aprobados
TOTAL 3º 38 alumnos 37 aprobados 01 suspensos 97% aprobados
4º ESO A: 24 alumnos 22 aprobados 02 suspensos 92% aprobados
4º ESO B: 24 alumnos 23 aprobados 01 suspensos 96% aprobados
TOTAL 4º: 48 alumnos 45 aprobados 03 suspensos 94% aprobados
TOTAL 183 alumnos 178 aprobados 05 suspensos 97% aprobados
FOTOS TORNEO FÚTBOL SALA 24-25
Déixovos o enlace ás fotos do torneo. Se alguén sacou algunha e quere que as suba que mas envíe. Unha aperta.
RESULTADOS TORNEO FÚTBOL SALA 24-25
9 equipos participaron nesta nova edición do Torneo de fútbol-sala no CPI Cruz do Sar coa victoria final do equipo "XABARÍN CLUB" nunha apaixoante final contra o euipo "XOSE ANTONIO´S" decidida na tanda de penaltis. Noraboa aos campións e a todos os participantes e asistentes ao torneo. Coma sempre o ambiente nas gradas foi impresionante, sobre todo no partido de exhibición dos gañadores contra o equipo de prof@s. Mandarlle un saúdo especial a Mateo, que hoxe non poido estar con nós. Bueno, pois a descansar, recuperarse e a disfrutar dunhas merecidas vacacións.
XOVES OS LOIS – TOMATITOS (2-6)
09:45-10:15 TOMATITOS – XOSE ANTONIO´S (1-6)
10:15-10:45 A MOLE – SANGÜESUDOS (6-2)
10:45-11:15 MERMELADOS – XABARÍN CLUB (1-10)
11:15-11:45 FUENTEALBILLA – RULETA M. (4-0)
SEMIFINALES
11:45-12:15 XOSE ANTONIO´S – A MOLE (5-2)
12:15-12:45 XABARÍN C - R. FUENTEALBILLA (0-1)
FINAL
13:00-13-30 XOSE ANTONIO´S – XABARÍN C. (2-2)
martes, 8 de abril de 2025
FOTOS TORNEO XADREZ 24-25
RESULTADOS IV TORNEO XADREZ CRUZ DO SAR
Este martes 08 de abril celebramos no CPI Cruz do Sar o IV Torneo de Xadrez. Houbo un total de 117 inscritos dos diferentes cursos da ESO e de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria. Este curso incorporamos ao alumnado de 4º de EP que fixo un gran papel.
Felicitar a tod@s, en especial aos de Primaria e a todos os que estivestes loitando ata a derradeira partida para mellorar o voso posto. Unha mágoa non poder facer as oito rondas porque a verdade é que estaba a ser un torneo moi interesante.
Agradecervos a todos a vosa participación, o voso comportamento e tamén a vosa inapreciable axuda na colocación e na recollida de todo o material: taboleiros, mesas e sillas. En canto aos resultados hai unha clasificación e uns estades máis arriba e outros maís abaixo. Para mín todos sodes gañadores pola experiencia de xogar un "torneo case real" e por ser capaces de pasar un rato sentados e pensando (uns máis ca outros). Tede en conta tamén que as idades son diferentes e os niveis tamén. O MÁIS IMPORTANTE é que todos estiveramos unha mañá xuntos disfrutando con ese DEPORTE "RARO" que é o XADREZ. A seguir disfrutando do xadrez, aínda que estaría ben que algúns practicarades algo durante o ano e non só cando toca torneo.
2º Clasificado: David Alonso Negreira
3º Clasificado: Leire Sandá López
4º Clasificado: Yerai Álvarez Pombo
Mellor alumna clasificada: Leire Sandá López
Mellor clasificado de 4º de EP: Jorge Sanjurjo Portero
Mellor clasificado de 6º de EP: Luca Varela Codesal
Mellor clasificado de 1º de ESO: Álvaro Fernández Sánchez
Mellor clasificado de 2º de ESO: Franco Bencomo Vicedo
Mellor clasificado de 3º de ESO: David Alonso Negreira
Mellor clasificado de 4º de ESO: Yerai Álvarez Pombo


















