sábado, 26 de septiembre de 2020

NORMAS COVID CRUZ DO SAR

 

 Achégovos as normas Covid do centro para os que todavía non as coñezan.

NORMAS COVID CRUZ DO SAR

OBXECTIVO: GARANTIR O DISTANCIAMENTO E UN ESCASO INTERCAMBIO DE ESPAZOS.  

 síntomas COVID

 - febre +37,5 / tose seca 7 dificultade respiratoria / dor muscular / cansazo / dor de gorxa / perda gusto ou olfacto / diarrea

AULA

      O profesorado encargarase da apertura de ventás e persianas.

     Tanto na primeira sesión como despois de cada recreo, o profesorado de aula debe controlar a hixienización de mans.

     Cando se utilice material compartido (bolígrafos, papel, …) realizarase un previo aseo de mans.

     O non respecto ás normas de prudencia sanitaria, suporá unha falta leve.

     MÁSCARA, obrigatoria dende os 6 anos. Agás prescrición facultativa.

     Ventilación: ao inicio e final da mañá (15 min)  e recreos.

     Para evitar a volatilidade do material debido a ventilación necesaria nos recreos deben de quedar as mesas recollidas.

     Nos recreos as aulas quedarán abertas para ventilación.

     O material da biblioteca de aula (dicionarios, p.ex.), no caso de ser usado, debe pasar catro horas de corentena nunha caixa específica. Na entrada do día seguinte reincorporaráse a súa localización habitual.

ENTRADA/SAÍDA

     O profesorado de garda irá guiando a entrada do alumnado por orde de chegada de bus. Á vez tamén accederá o de madrugadores e transporte individual.

     O acceso ás aulas realizarase pola primeira escaleira. A baixada, pola do fondo do vestíbulo.

     Unha marca no vestíbulo delimita a zona de paso do alumnado fronte a de estancia para xestións administrativas.

     As portas de entrada edificios A e C teñen unha delimitación para coincidencias de entrada/saída. Circulación polo lado dereito.

     Á saída, o profesorado de aula da última sesión acompañará ao alumnado de xeito  organizado cara o comedor e buses.

RECREOS

     O profesorado de aula ordenará a saída para evitar excesiva confluencia nas escaleiras. A orde sería 1ºA-3ºC, 1ºB-3ºB, 2ºA-3ºA, 2ºB. No edificio C: 4ºB, 4ºA.

     As saídas da aula realizaranse por proximidade á porta, de fila e posto.

     Na medida do posible a entrada dos recreos debería realizarse en orde inversa á saída.

     Os días solleiros repartiranse os cursos nos 3 espazos:

     1º: patio cuberto (metade superior)

     2º: patio de comedor

     3º: pista polideportiva

     4º: patio cuberto (metade inferior)

     A localización variará mes a mes.

     Non se diferencian espazos entre o alumnado do mesmo nivel. Procurarase que non se formen grupos con excesiva proximidade.

     Os días chuviosos, de principio no patio cuberto. En catro zonas delimitadas por liñas amarelas.

     Quedan prohibidos os xogos con pelota.

     A entrada ao final dos recreos farase respectando a proximidade á porta de acceso (patio cuberto, patio comedor, pista).

     Ao remate do recreo ningun alumno poderá acceder aos sevizos ata que o profesor de aula o autorice.

GARDAS

     Aula de convivencia (2 mesas primeira planta!?).

     Durante os recreos haberá un profesor de garda por espazo e un no interior do edificio A para control de acceso a baños.

     Nas sesións posteriores aos recreos o profesorado de garda deberá subir inmediatamente para suplir a compañeir@s que tiñan garda de recreo.

     En caso de que un alumno ou alumna presente sintomatoloxía protocolo COVID o profesorado de garda levarao á aula COVID cunha máscara cirúrxica e chamará a familia.

FAMILIAS

No inicio do curso 20/21 é conveniente ter presentes as normas de prudencia que a situación de posible contaxio COVID esixe.

     As familias deben de ser conscientes en todo momento do beneficio individual e colectivo que implica respectar as nomas de hixiene e distanciamento en todo o proceso escolar (transporte, aula, recreo, comedor…).

     Ante calquera sintomatoloxía do protocolo COVID o alumno ou alumna non debe acudir ao centro.

     Nestes casos sempre é necesario notificalo ao centro de saúde e ao centro educativo.

     Cada alumno debe de traer unha máscara de reposto. E unha bolsa ou estoxo para gardala de forma hixiénica no caso de ir ao comedor.

     Neste curso non se poderán usar as taquillas, polo que se recomenda unha revisión diaria do material preciso para cada día.

     Os teléfonos de contacto das familias deberían estar operativos en todo momento, por se fose preciso unha chamada de urxencia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario